Plötsligt fick jag för mig

att ryggen gör ont för det var så länge sen jag kramade någon.
Naturligtvis är det inte så, men jag kunde inte låta bli att fantisera om det, att kroppen skulle fortsätta vara stel och öm till snågon kramade det ur mig. Så att om jag till slut får så ont att jag inte kan ta mig hemifrån skulle jag om ett tag se ut som Zelda i pet cemetary.

Det är ju inte ens särskilt längesen, June och jag kramas ju jämt. Det var nog mer nåt nasty jag tänkte på och jag fattar inte hur man kan bli desperat efter sex/närhet efter lusiga tre veckor? Det är ju inte som att jag inte levt i celibat innan (eller det har jag iofs aldrig utom när jag inte var normal; gravid alltså och tiden efter där - allvar fatta obehagligt att ligga och veta att ungen är vaken där inne? Nej. Nej. Nej.) och tre veckor är ju knappast världsrekord.

Jag skulle så gärna vilja ha en drink. Önskelistan fylls alltså på (idag fick jag förresten ett sms av cepeben: "Du fyller ju år på torsdag, får jag köpa present?" Synd att pengarna på kontantkortet är slut så jag inte kan svara) och nu ser den ut såhär.
Önskelista inför min 31:a födelsedag:
* en bukett blommor av någon som vet vilken som är min favoritblomma
* en man med snälla ögon som vill ligga (snälla ingen porrsex, bara ett vanligt jävla knull tack)
* att bli utbjuden på middag, få ha på mig fin klänning, prata om roliga saker och bli lite rödvinsfull (och slippa bekymra mig om vem som betalar maten, taxin osv)
* en prenumeration på Bang el Ordfront, helst Bang
* en drink i baren innan middagen

Önskelistan är inte i ordning, det kanske märktes?
Kanske behöver jag kräkas? Och gråta, jag vet inte vad det är som händer med mig men konstigt är det.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ursäkta, men jag fattar inte vad du har för problem? Ser man ut som du och är någorlunda normal ska man INTE ha problem att få ligga. Lycka till och Grattis i förskott.

2008-03-03 @ 19:35:04
Postat av: cilanpilan

Hahaha, jag fattar inte heller. Jag gissar att jag är ett sajko (men jag döljer det väl här). ;)

2008-03-03 @ 19:39:34
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Tomas

Jo, du döljer det jättebra. Verkligen... ;-)

2008-03-03 @ 19:43:16
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Avaffan..? :D

2008-03-03 @ 19:45:46
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Tomas

Du är inte mer psyko än jag och jag jobbar extra på psyk ibland så jag vet. Däremot är du förjävla rolig och öppen. Kör hårt!

2008-03-03 @ 19:57:30
URL: http://syster4.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Alltså, alltid när nån använder sig själv som lugnande exempel blir jag orolig. ;)

Och tack!

2008-03-03 @ 19:58:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0