Öl, och ett bad

ska jag ta nu.

LillF gör det mkt svårt för mig att tycka att han är ett as. Det är synd, för det är han ju. Eller nej det är han väl inte. Skit. Samma. Faktum är att födelsedagspresenter, att han vill ses, att han ringer, bränner filmer jag inte bett honom om och blablabla. Det gör det för mig
Så nu är jag där igen, fast mer irriterad förstås. Och det verkar som om det är det som gör det för honom.

Äh vafan. Skitidet. Jag dricker öl och lyssnar på helt bra musik (jag frågade precis T. om han trodde att Freud skulle ha något att säga om att mina favoritlåtar just nu heter Breakin up och Sexual eruption) och ja. Så.

Skitidet, jag är full på en öl.



Kommentarer
Postat av: Jikå

Haha, du är för skön. :D

2008-03-08 @ 20:18:02
Postat av: cilanpilan

Uuuh jääh!

2008-03-08 @ 21:00:36
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Drottningen

Han kanske gillar sura tjejer helt enkelt? Det finns ju såna också

2008-03-09 @ 07:33:14
URL: http://drottningsylt.scriptorium.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0