Nygådd

är jag, och skitisamma om jag har sällskap eller inte. Eller det är kanske bättre utan sällskap (utom klarai då som vet vad det handlar om), för jag vill gå fort som fan och långt som satan.
En gång skulle jag springa vårruset, men är sjukt seg på att springa så till slut sket jag i vilket och gick istället. Och då gick jag om folk som sprang. Jamen fatta hur snabbt jag går, jag borde typ tävla i OS.

Sen kom jag hem och eftersom jag pubbeungeätit idag är allt helt fel och jag har fått ta igen ALL mat på typ två timmar, så då åt jag inte mindre än fyra mackor. Tre med ägg på, sen tog pålägget slut och jag fick nöja mig med smör.

Jag fick en film på June där hon åker skidor. Om jag hade fattat hur man gör skulle jag visat hur gulle och begåvad hon är, men tja. Nu är det inte så iallafall att jag vet hur man gör så skitisamma.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag bara älskar dina bloggar.

Tycker synd om idg som känner dig alldeles ensam där uppe i Norr (jag bor ju numera ute i skogen utanför Landskrona och då är bestämt Helsingborg norröver, som om det inte var det förr, virrpanna)

Take care och jag menar det verkligen

2008-03-13 @ 09:03:26
Postat av: cilanpilan

Gulle dig. :)

2008-03-13 @ 09:42:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0