Nu snackar vi freak accident

alltså vafan är det MED djuren? Stephen King kommer stämma skiten ur den där fisken, för den har ju uppenbarligen rippat det här mördarupplägget från nån av hans böcker.

Jävla kukuhuveF inledde samtal på msn. Jag svarade med en fråga, som inte besvarades. Så jag frågade: Var det sista jag skrev osynligt eller? Och då svarade han: jag är upptagen, jag pluggar.
1. VARFÖR i helvete inledde han ett samtal då?
2. Vill han ha en rocka på posten eller?
Så i mensvrede (jamen jag ÄR ju inte så arg annars) skrev jag: Ja hejdådådådå.

Och sen, tjugo sekunder senare: Oj, glömde ta udden av det med en: :)

Hahaha, jag är en sån jävla tönt så jag borde dela ut skämskuddar till alla som ska umgås med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0