När man ska bajsa

på min toalett finns det lite all möjlig lektyr att välja mellan.
Ingen Lektyr, tyvärr. Jag skulle aldrig köpa porr och det är av två anledningar: porr är per definition fel och jag har ingen lust att stödja ärketölpen Milton. Problemet är att köttet är svagt och att porr visst kan vara upphetsande. Fast det skulle jag aldrig våga visa för de på ICA, så det är som med skithuspapper och kondomer: det syns ju vad man ska göra med det. Och onani (jamen inte bokstavligt talat haha vafan, att erkänna förekomsten av det menar jag) är felfelfel i det offentliga rummet, iallafall om man är kvinna (nu pratar jag inte om kondomerna och skithuspappret utan syftar på Lektyr alltså) och alltså. Det köps ingen porr.

Det jag skulle komma till var att jag är fullkomligt inkonsekvent. I min tidningskorg finns badkarsboken of the day, just nu Mig äger ingen. Sen finns det Larson, Illustrerad Vetenskap, Laga Lätt (det känns fel att läsa mat när man bajsar men vafan), Mama, Ordfront och här, nu kommer det: Bang OCH Glamour. Glamour som är den sämsta tidningen jag någonsin NÅGONSIN läst - jag ville bara pilgrimörhängena.

Nåväl, jag tog en bild. På korgen, inte mig.


Kommentarer
Postat av: K

Jag tänker inte kommentera för du hatar min blogg. Och så undrar jag om du plis lagt på BANG än?

2008-03-15 @ 08:52:55
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: vajlet

Men du, sitter man så länge så man behöver mkt lektyr, då behöver man linfrön eller nåt. Av att sitta för länge får man hemorrojder. Då är man körd som porraktris sen.

2008-03-15 @ 09:46:46
Postat av: cilanpilan

Nej vafan JAG läser inte på toa! De i tidningen kan ju se en då.
Jag äter linfrön så det så. :)

2008-03-15 @ 09:55:33
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0