Mensvärkajävel

för allvar, den här får man skälla på. Antingen får det ju komma lite jävla mens så det är överstökat, eller så kan ju kroppen skita i helt och hållet?

Idag när jag gick hem med Junisen och gick över övergångsstället precis här vid hemma satt en sjukt snygg i en bil som jag fick flina upp mig mot. Då hälsade han - och det var Emil! Som jag dejtade en sekund eller två för kanske sju år sen, när jag och J flyttat från varandra för första gången.
Sate vad snygg han blivit, jag fick le hela vägen hem och sen sms:a M, som är den enda jag vet som skulle kunna komma ihåg hans efternamn fortfarande.
Nej, det är för fan klart jag inte hittade honom, men skit i det.



Kommentarer
Postat av: Magnificus

Både ni i sär länge?

2008-03-27 @ 10:07:13
Postat av: cilanpilan

Jag minns faktiskt inte! Men jag tror inte det, det var väl typ fem minuter eller så. :)

2008-03-27 @ 10:23:56
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0