Kvällens outfit

kommer här.

image76
Det ska naturligtvis vara en stor bild när det kommer till de glammiga bitarna i mitt liv liksom.

Innan idag gjorde jag något mkt irrationellt: jag gick omkring och fotograferade disken och så. Alltså istället för att diska tog jag en bild. Istället för att vika tvätten och greja iordning förevigade jag röran, fotade Britta, mig själv - och somnade en skvätt på soffan.
Se här:

       
Jag älskar mitt kök och hela lägenheten men i helgen har jag ångestat av mig genom att gå. Så det så.
Och ja just det: jag är ju osminkad!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tycker om den osminkade sanningen, keep it up.

vem fan går förresten runt och fotar röran, det verkar riktigt sinnessjukt och talar om att du är rastlös, right?
/S

2008-03-17 @ 21:14:54
Postat av: cilanpilan

Jamen det var antingen det, städa eller plugga. Så det blev det och en slurk sömn. Inget konstigt.. eller jo det är det kanske. :)

2008-03-17 @ 21:21:24
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Helene

Jag uppskattar dagens outfit! Jag ser likadan ut hela tiden :-P

2008-03-18 @ 01:18:26
URL: http://phoenixangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0