June vaknar en gång i sekunden

och bara BUÄHÄHÄÄÄäääääääh, varpå jag studsar som en guttaperkaboll ur sängen, snubblar över sparkcykel, vagn, skor och katt på väg in i hennes rum, trampat ofelbart på nåt litet pysselhelvete som begravt sig i mattan och viskar andlöst June? Det var bara en dröm June.
Men då sover hon ju för fan redan.

Så då får jag treva mig tillbaka till mitt sovrum, och jag måste på allvar treva, med ögonen vidöppna precis som de gjorde i Fångarna på fortet om nån minns. Jag måste antagligen 1. äta mer morötter (bra på flera sätt, jag har dels hört att pattarna växer av det, man blir brun och så är det nåt skit med mörker, att man typ kan se eller nåt skitisamma) 2. dammsuga Junes matta 3. sova.
Fast sova ska jag göra sen, nu ska jag titta på Woody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0