Jävla mensjävel

såhär gör den med mig, att jag vill att det ska komma folk. Och så när det kommer folk blir jag så jävla arg och bara JÄVLA idioter, vafan kommer ni här och är glada för era jävlar? Och är det då nån som är lite allvarlig, kokar jag av ilska och bara: Din otrevliga mask, har du inte fått lära dig veta hut?!

Detta är en kombination av sömnbrist, mens och sockeröverdos. Hittills idag har jag i trååkighetens namn ätit: 100 gram kolabönor, 1 modifastbar, 1 tallrik havregrynsgröt med rivet äpple på, 3 bett på ett äpple, tuggade på med stigande vrede och så frustrerat utfrästa i papperskorgen - äpplet var mjöligt. Sen har jag ätit 2 lakritspipor och 1 salmiakstång. Och och en chokladboll som inte ens var god ett dugg.

Satan så mätt jag är.
Dagens stegantal: Hahahaha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0