Jag har de senaste

dagarna känt en obestämbar ångest. För att komma hem, för att June inte är här, för att jag vet inte. Jag suckar och djupandas och får ibland säga att Nejnejnejnej Cecilia, det är bra nu. Det räcker nu, du måste inte slå dig själv (bildligt inte bokstavligt, jag är väldigt strykrädd). Och då skakar jag på huvudet samtidigt.

Jag saknar ihjäl mig efter min unge. Det är en jävla skillnad på att ha henne i stan och veta att vi ska ses tja, som idag egentligen, och att ha henne i nåt jävla snöparadis där jag inte har koll alls. Och J skickar nån bild då och då men svarar inte på hur hon mår och om de har roligt eller om hon saknar mig.

Äsch, jag måste göra mig iordning nu. Jag har ångest för det också, att behva gå till skolan och inte veta exakt när jag slutar, över att skriva en utredning ihop med tre tjejer som tja och att behöva släpa med mig datorn. Den är TUNG. Fördelen med att ha med datorn är naturligtvis att jag får skriva, och det är en bra grej. Tycker jag.

Kommentarer
Postat av: K

Var är fisen?? På semester??

2008-03-12 @ 08:55:47
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Oj, är June på skidsemester. den där typen av ont-i-bröstet-sakn är det värsta saknet. (Konstigt ord, kanske mitt eget)
Hoppas hon kommer hem snart!

2008-03-12 @ 09:32:06
URL: http://www.enbartkajsa.blogg.se
Postat av: K

Åh, det hoppas jag med. Jag blir också helt queesy och vill att hon ska vara hemma för, jag vet inte, det känns bättre när hon är around? Och det är ju ännu mer konstigt för jag är ju inte där men jag menar för din skull eller åh, du faaaattar!

2008-03-12 @ 12:00:55
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Hon kommer imorgon och då jävlar ska vi hardcorekelas!

Klara: hon är i SÄlen och åker skidor och är skitbra på det. Hon är tydligen inte mitt barn? Hahaha

2008-03-12 @ 15:50:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Johanna

*viftar med tassarna* Hallå,jag bor några få dörrar bort,du är välkommen hit o gosa med denna huliganen här om du vill=)

2008-03-12 @ 19:49:42
Postat av: M

Åh vad fräckt att hon åker skidor! Hoppas hoppas tiden går fort till imorgon!

2008-03-12 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0