Fuck you, hora

I lekparken nu i eftermiddags var det tjo och tjim och bara åååh June det här är inte mitt bästa men visst, jag kan stå här och le mot barna och deras föräldrar och fundera på om den där ungen verkligen inte ska ha skor på sig. Och så. Sen hände det sig att en unge slängde en boll mot June, och hon plockade upp den. Hon höll i den och skrattade mot honom såhär typ att jag har den, du ska få den. Och han bara: Fuck you ta hit bollen jävla unge. Jag reagerade snabbare än en kobra, pekade på honom med ett stelt och mycket vitt finger och sa med lite förvrängd röst: Passa. Dig. Du. SÅ. Säger. Man. INTE. Han bara: Fuck you jävla hora och jag upprepade, fast lite högre och så tog jag ett stelt steg mot honom.
Nå. Han bad om ursäkt, ungjäveln. Och jag är min mamma.

Kommentarer
Postat av: Helena

På fullt allvar, hade jag varit du hade jag funderat över om det inte varit läge att ge honom en fet smäll. Jag skulle såklart inte gjort det, men förmodligen tänkt på det.

2008-03-02 @ 21:15:50
URL: http://aftonbladet.blogg.se/309
Postat av: Johanna

Var det här ute på lekan så kan jagpeka ut vilken unge det var! *suck*

2008-03-02 @ 21:41:38
Postat av: Magnificus

Tänkte EXAKT samma som Helena, spoooky.

2008-03-02 @ 22:37:30
Postat av: cilanpilan

Därav steget mot honom, hade han framhärdat hade jag antagligen snappat tag i hans nacke och klämt åt. Ja, jag har gjort så förr - fast då på mickedonken och det är synnerligen effektivt. :)

2008-03-03 @ 06:33:03
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: -ME-

*asg* Om du är din mamma i det läget, så har du en helskön morsa med rejält med attityd. *gillar*

2008-03-03 @ 19:57:52
URL: http://vinterliv.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Behöver jag säg att de andra barnen var otroligt hänsynsfulla och lugna resten av tiden vi var där? Och de andra föräldrarna sneglade och slutade le. Hahaha!

2008-03-03 @ 20:00:12
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0