Fest- och efterfestbilder

behöver jag ju visa!
Fan vilken skillnad det är på fylle- och bakfyllecilia, jag är verkligen inte snygg alls dagen efter. Fast jag har den rödaste mun jag nånsin sett utan läppstift, det är lite ballt.


jag och min nya bästis whatshisface


klassikern, här är jag på topp vill jag minnas


MMS innan jag gick: såhär blev det föffan


nattamat: choklaaad. Och TVÅ glas treo.


Hähähähä, här står ångesten som ett moln av svett runt hela mig: en timma kvar till jobb.

Nåväl, mitt mantra är: det är inget fel i att tycka om folk. Det är INGET fel i att gilla poliser, bartendrar, engelsmän, okända människor på fest, stackars Olof. Inget fel. Inget fel.

Kommentarer
Postat av: Magnificus

Grattis i ordentligt efterskott, försökte skicka men funkade inte blabla. Det stämmer faktiskt.. du har så där putröda läppar. Han, J, kan ju få leva på egoboosten att du (kanske?) hörde av sig..

2008-03-11 @ 00:07:59
Postat av: cilanpilan

Taack!

Jag hade ringt, men inte bara till honom liksom, jag antar att jag var något despo? Haha.

2008-03-11 @ 06:47:52
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0