Bang bang

i högtalarna, säkert nån bra serie om en halvtimme på femman och så jag vet inte. All is good liksom.

Kvällens outfit:


Jodåsatteh, här springer man i små, silkiga underkläder för kattens skull.
Så konceptet är som följer: mensfinne på kinden (syns inte, men believe you me att den är rödare än en ny nyfärgad klimakterietants hår), gammalt smink, lite felsytt nattlinne (så det är liksom snett som fan hela tiden), två nummer för stora mysbrallor, socionomkofta och så raggsockor. Och så tror jag man kan säga att kattfan är en del av mig numera, hon är alltid exakt bredvid eller uppe på mig.

Här är raggsockor och katt och mysbrallorna är inte på här än:



Satan så irriterad jag är på.. män kanske. I allmänhet. Häromdagen skrev jag och klarai (här skulle jag så helvetes gärna vilja veta hur man gör hennes namn till en länk. SÄG nu till mig hur man GÖR) upprörda och kanske något bittra meddelande till varandra på msn, om män då alltså. Och till slut dristade jag mig till att utropa: Jag hatar fan män.
Jamen vafan, vi pratade om hur män reagerar på att bli iggade, de är för fan sinnessjuka. Så om du är intresserad av en idiot är den rätta strategon att IGGA honom? Fan vad sinnesrubbat.

Så hädanefter ska jag igga alla jävla mänjävlar, utom ifall jag på allvar allvar vil ligga med honom (och om han är pappa till June, eller om han är en ny och fin vän som mailar eller ja, så).


Kommentarer
Postat av: K

Jamen de är ju helt loco vafan. Man bara hej ska vi ses. De; tystnad. Man själv bara nejvetduvadskitidet men sen, seeeeen brakar det löst. Men då kanske inte jag är så intresserad längre? Nån jävla gång ska vi träffa män som är vuxna i huvet, sunda, pålästa, förmögna att lyssna, trevliga mot familjerna (viktigt!), helst lite snygga och som inte spelar en miljard spel. (och då ska jag komma över att jag tycker alla som vill vara med mig på allvar är puckon, tills dess alltså. Det är ingen brådska för de där jävla männen växer inte på träd eller?)

2008-03-19 @ 02:24:31
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Växer de på träd är det i ett annat land då. Inte här, för här är allt dött nu när det är fyrtionio minusgrader, och inte är det i aussie där träden droppar gift på en.
Jag ska lämna mansjävlarna därhän och bara stick jävla ufon. Ja, i plural såklart.

2008-03-19 @ 07:10:03
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Jesse

Men.. Hur fan ser du ut? Som en anorektiker! Du kan inte på allvar tycka att det är fint, Cecilia. Jag blev helt chockad. Är det bara jag som ser det??

2008-03-19 @ 15:03:50
Postat av: cilanpilan

Nej, jag tycker jag är jätteful.

2008-03-19 @ 18:20:44
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: jesse

För det första så har jag aldrig tyckt (eller sagt)att du är ful. Det är pinsamt att du insinuerar att det var det jag menade. Jag som faktiskt är din syster och bryr mig om dig säger till dig att du har ett problem. Jag har aldrig och kommer aldrig att "låtsas" tycka att det är fint att vara anorektisk när jag veeeeet hur farligt det är!

2008-03-19 @ 19:27:41
Postat av: cilanpilan

Tycker du? Jag tycker det känns som om du tycker jag är ful, anorektiker är inte så snygga.
Jag förstår att du inte menar illa, men det gjorde mig ledsen att läsa. Om du är orolig för att jag har problem tycker jag bara att du kan säga det på ett annat sätt.

2008-03-19 @ 20:41:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Fredrik

vad fin du är!

2008-03-19 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0