Sammanfattningsvis

kan man säga såhär: jag mår lite för bra för att blogga.
Tinajes ringde och frågade hur jag mår, och när jag svarade bra sa hon: Ja, du skriver inte och det finns hjärtan på msn, så DET har jag ju iofs fattat.

Och hemma då, jag har kört hem två gånger inom loppet av en och samma vecka (nej förresten, inte samma vecka men iallafall: i fredags och igår då): jag visar bilder på T och fnittrar och snubblar och stod i köket och satte in disk i diskmaskinen (hallå, det har tammejfan ALDRIG hänt innan). Och visade bilder jag hade i mobilen, pappa bara: Ja, han var väl fin?

Igår ringde han (inte pappa utan T) och vi utbytte komplimanger. Jag sa: Jag skulle till och med kunna sova i tält med dig. Och han sa: Med dig skulle jag kunna prata i telefon i en timme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Blir så glad för din skull :)

2008-06-10 @ 09:34:38
Postat av: cruella

Kan du inte skvallra lite om hur och var denna T upphittades?

2008-06-10 @ 10:13:18
Postat av: c.

Kanske ska jag skvallra lite om var vi träffades, ja. Och jag tror att ingen är gladare än jag. Hehe.

2008-06-10 @ 10:29:51
Postat av: Helena

Precis vad jag också är nyfiken på, jag som tyckte att jag följt bloggen skaviskt och så plötsligt dyker han bara upp?

Hur som helst så är jag glad att du är glad.

2008-06-10 @ 23:08:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: c.

Jag veeet, det är lite rolig av mig, tycker jag. Att han bara plopp nu är jag här. Fast lite så var det i verkligheten också, kan man säga.

2008-06-11 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0