Och så gick de igen

och de som kom pratade engelska och mannen lät exjävlaakt som dr phil. Fast han sa inga plattityder.

För övrigt har klänningen jag ska ha på mmians bröllop kommit och den är att dö för. Jag menar allvar, den är så fin så jag helt ohämmat fick ta hoppsa-steg ut till T och bara Ähmäh KOLLA vad SNYGG jag är!
Och idag på prommisen tänkte jag endast och enbart på skor, clutchväskor, frisyrer och när nääär jag ska få använda klänningen innan augusti. Den är värd minst en middag på restaurang. Minst!

Kommentarer
Postat av: vajlet

Hur ser klänningen ut vill man ju veta,ju! Kanske det behövs nåt bling till? Jag vill ha uppdrag, har huvet fullt med skit som bäst pärlas bort, nämligen... :)



Och stort grattis till Kärleken,det var roligt att höra om!

2008-06-18 @ 20:56:03
Postat av: C.

Klänningbild kommer, jag ska bara.. :)

Och jag vill ha örhängen! Rosa, helst. Jag gillar ringar och såna som liksom hänger du vet.



Och ja, det är mkt roligt. Jag är väldigt glad, om jag ska tona ner det lite.

2008-06-19 @ 07:31:17
Postat av: vajlet

Ringar som i kreoler? Med någe rosa (eller jåsa som nån skrev om nåt jag gjort)på? Jag leker lite så ser vi. Vad kul! Tack!

2008-06-19 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0