Lyssna att ångesten

de är tammejfan borta!
Jag har haft ont i magen för att jag är glad och kär (nu så, nu är jag in the outspoken på allvar) och har haft världens ångets för J och lilla Junisen.
Men som vännen A sa: Det får du komma över. Och det är ju ett väldigt bra råd, för det ÄR ju bara att komma över, inte ska jag må dåligt för att jag mår bra?

Så nu gör jag det: ger mig hän och mår bra.

För övrigt är det studenter på stan och boy oboy vad gammal man är om man rörs till tårar av varenda vit klänning, mössa och champagneglas. Jag blev för fan till och med rörd när jag såg en gammal farbror på en traktor, för han skulle köra studenter på flaket och då skulle de vara lyckliga som fan.

Nu kaffe, benrakning och sen Väla för presentletning. För systerdotter A tar studenten på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0