Barbie girl

lyssnar jag på. Den kom ut 1997, vilket ju är 11 år sen. Då var jag vuxen. Då träffade jag J. För ELVA ÅR sen!
Åren går, yada schmada.

Iallafall var jag ihop med en kille från Ofm när Barbie Girl liksom peakade. Han hade ett finskt namn (såklart) och gick på anabola så han var lika stor som en 940, typ.
Det var en sjukt konstig jeppe som drack GHB hemma hos mig, gav mig sån där knarksvamp, och fick mig att stjäla rohypnol av en kompis. Och så var han så dålig på att ligga att jag tänkte att jag skulle döpa om mig til kajsa knulldocka för att se om han märkte det.
Jag vet inte var jag vill komma med det här. Skitisamma, nu ska jag byta om och sitta på ballisen en stund och vädra fötterna.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men jag garvar som fan när jag läser!

2008-06-25 @ 23:41:19
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Håhå jaja. Nån dag ska jag komma på ett sätt att avsluta historien. :)

2008-06-26 @ 08:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0