Vilken jävla mardröm

jag hade inatt: jag drömde att det var ett barn här, en pojke som var typ min mosters el så. Iallafall, satt vi och fikade när han satte i halsen - och dog. För jag var helt handlingshandikappad och bara men andas då, andas!

Så när han dött fick jag panik, inte så mycket för att han var död, men för att jag skulle få skulden och få sitta i fängelse och vara borta från min egen unge i minst ett år. Så jag tog den döda ungen och gömde honom i badkaret och höll tummarna.
Sen började polisen leta och jag bara vissel vissel ja vahemskt att han är borta usch ja håhåjaja, tills det slog mig att de ju faktiskt kunde hitta honom i mitt badkar. Så då plockade jag upp honom (helt rutten och allt) och helt sneaky la jag honom på balkongen så de skulle tro att han liksom legat där hela tiden och att jag ju knappast kunde hjälpa att han kolat vippen på min balkong. Och sen var han plötsligt borta och polisen hade inte ens förhört mig och ingenting.

Vafan är DET för dröm? Jag blev så själjävla glad när jag vaknade och fattade att det bara hittepå. Hjärnejävel.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du, det där var en hemsk dröm, förstår om du var förvirrad när du vaknade, jag hade fan gått in och kollat under badkaret bara för att vara säker....

2008-07-30 @ 10:51:05
URL: http://stefanw.blogg.se/
Postat av: vajlet

Du har läst för mycket Alvide, helt klart! ;)

2008-07-30 @ 13:30:37
Postat av: c.

Badkaret har jag drömt om innan, att June låg alldeles stilla och dö under vattnet när jag kom in.

Någon kanske behöver ta lite kontroll över sin tillvaro? ;)

2008-07-30 @ 14:21:17
Postat av: Kajsa

Har du gjort något busigt/dumt/ångerfullt/elakt/brottsligt på sistone? Glömt att betala tv-licensen eller så? Låter som en typisk sådan dröm.

2008-07-30 @ 17:58:44
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: c.

Kajsa, jorå, jag har lite grejer som ligger som borde ordnas upp. Så nu ska jag göra det, såna här drömmar vill jag INTE ha.

2008-07-30 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0