Sömn är ändå överskattat

och mina snyggaste dagar är de då jag sovit som nu, i kanske fyra timmar.
Fast jag borde kanske skärpa mig, även om det är snyggdagar så är det knappast mina gladaste dagar.

Fast skitidet, det är torsdag, idag kommer min årstidernalåda och jag har lämnat blod. Och dessutom ordnat så June slipper vara på jobbet (hurra för klarai).
Nu är det kaffe på ballisen och Innan du somnar (för såhär: om en bok ligger framme bläddrar jag i den och då är det för fan alltid så att den är så bra att jag måste parallelläsa den med den som började läsa) och så ivrigt spanande efter årstidernabilden. För jag får verkligen för grannarnas skull hoppas att han inte varit här och nån norpat lådan.
Då går jag bananas och det, mina vänner. Vill vi helst undvika såhär ett par, tre dagar innan mens.

Kommentarer
Postat av: vajlet

tänkte på dig när jag fick boktidningen och de skrev om just Ajviden och hans Människohamn. har du läst den?

2008-07-31 @ 11:07:23
Postat av: c.

Jag har läst! Vill du ha? Jag kan skicka. :)

2008-07-31 @ 11:10:22
Postat av: vajlet

Jag tror inte jag vågar... den lät jääähääätteläskig... Men tack ändå. Du är söt. Däremot vill jag förskräckligt gärna ha bilder på dig när du har rosklänning OCH smycken, typ bröllopsbilder. :)

2008-07-31 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0