Nu är jag lite trött

förstår ni, för nu har jag varit ute på stan ända till typ klockan 4 på morgonen.
Å andra sidan var det så kul så det är okej, trots att fötterna är tre nummer för stora och trots att mitt kort fortfarande ryker.

Fast jag har ångest över en grej. Lyssna att jag åt kebab från smack, stället där de skrev i HD (inte högsta domstolen naturligtvis) att man hittat sperma i svennebanansåsen. Jaja det är en urban legend och blablabla, men iallafall. Rätt vad det är sitter jag här med klamydia i halsen och hajar ingenting. Allt för en fyllekebab på kebabfestivalen.

Idag ska detta hända: Många tidningar ska läsas, godis mulas in i huvet, och vid pass 19.01 är det jag som går hem. Med betoning på går, och ja - jag GICK hit i morse också. Nån jävel borde applådera. Mer än jag alltså.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var inte Smack det stod om,jag har för mig att det var Amadues för dom fick stänga så länge det låg under utredning? Jaja,what ever..nasty shit endå för fan!=)

2008-07-27 @ 13:35:45
URL: http://misstigerchic.blogg.se/
Postat av: c.

Ja, så var detkanske. Dåså! :)

2008-07-27 @ 18:19:55
Postat av: Brainy

applåderar över gåendet

2008-07-27 @ 22:14:49
URL: http://brainy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0