Jag ska också ha en lista

Så bara glo här nu.

Lovar du att vara ärlig?  - Mkay

Låt just nu: - 9 to 5 med Dolly

Om du röker: - Ja det händer sig då som nu

Beroende av: - Kaffe

Favoritkaraktär(er) i bok: Va? Inte vet jag. Carrie? Hähä.

Vem behöver du mest just nu: - T!

Vad tror folk om dig: - Att jag är snäll. Och att jag är konstig.

Stämmer det: - Nesch. Jo, jag är snäll. Men bara yttepyttelite konstig.

Vad säger du för att imponera på någon: - Jag säger inget, jag gör magdans med tungan så faller folk som käglor.

Hur imponerar man på dig: - Jag blir impad av smardheads. Och så är jag nästan alltid pinsamt impad av mina föreläsare.

Brukar du skratta för dig själv? - ja, jag är lite sinnessjuk så jag pratar och skrattar för mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna sms: Ha ha ha!

Vilken är din favoritmålning?: - Vet inte, ja gillar vafan heter han (hon?), Boticelli?

Äger du några converse: .- nope

Festar du mycket: - tja, det bror ju på vem man jämför med. Ja, ganska.

Är du allergisk i mot något: - latex, fast inte så jätte. Mjölk också.

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Har du haft sex idag: - Nej.

Nästa mål i ditt liv: - Eeh, jag vet inte? Jag har ingen livsplan liksom.

Hur svarar du i mobilen: - Ja, det är cilia

Vem ringde du senast: - Klarai

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: - Det minns jag inte

Antal sömntimmar inatt: - Det vet jag inte, men typ 6

Sov du ensam: halva natten, sen kom junisen in

Tycker du om din pappa: - Ja, som fan

Brukar du komma i tid: - Jobbrelaterat, ja. Annars, absolut inte.

När mår du bra: - Jämt nästan.

När blev du fotad senast: - För några timmar sen.

Vanligaste färg på dina kläder: - jag vet inte faktiskt.

Vad tycker du om fötter: - de är helt bra o praktiska

Är du smart: - ja

Är du aktiv i skolan: - nej det vill jag inte påstå

Vem/vilka saknar du just nu: - T. Åh, så innitahelvete.

Favorit dryck på morgonen: - Kaffe. Finns det andra drycker på morgonen?

Rakar du benen: - Ja, som fan

När brukar du gå och lägga dig:  - tolv 

Är du blyg: - ja ibland

Vill du hellre ha mail än brev: - nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - Ja, eller omedelbar attraktion

Har du spytt offentligt: - usch ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  - jag skulle dra schnabeln hela dagarna

Använder du stjärnor eller kajal: - kajal

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: - nejmen vafan, vilken fråga.

Är du nöjd med ditt liv: .- Ja, det är jag

Om inte, vad vill du ändra på:

Är du bortskämd: - Nej det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0