Jag är hemma

från Småland och det är ju fan med. Nu, mina vänner. Är det tre veckor tills vi ses. Alltså TRE veckor.

Men iallafall är det såhär, att allt som jag sagt om förhållande, samboskap, fler barn, volvo och hundar. Nu drar vi som ett streck över de där sakerna och tänker att det där låter fint och bra i teorin, men i praktiken. I praktiken är det tydligen annorlunda. Såatteh.

Fast jag är glad att jag är hemma hos min fina kombo. Och jag är glad att jag är i Hbg som ju är en hel del roligare än oskarshamn (det beror ju förstås på hur man tänker sig att man vill spendera sina dagar, och om man tänker som jag skulle jag kunna vara i murmansk eller kanske svängsta för allt vad jag bryr mig) och jag är glad att klarai städat skafferiet och jag är glad att jag inte kör bil just nu. Jag har 30 mil i svanken, just det.

Nu: moccamasterkaffe.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Välkommen hem, vi (jag) har saknat dig !!!



Längtar efter en lång redogörelse om vad ni haft för er :-)

2008-07-09 @ 22:58:51
Postat av: c.

haha, snuskhummer. Det blir inga redogörelser här inte. ;)

2008-07-10 @ 08:58:44
Postat av: Therese

Åå, ja har å saknat dej! Välkommen hem!!

2008-07-10 @ 11:53:43
Postat av: Anonym

Bara för att jag ville veta vad ni gjort så kallar du mig för snuskhummer, juste...Men nu fick vi det bekräftat iaf



/Stefan

2008-07-10 @ 12:11:22
Postat av: c.

Stefan: ja, nu är det bekräftat. :)



T: Gulle gulle dig. :)

2008-07-10 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0