Ja just det,

sen var det ju festivalinvigning igår också. Alltså man kan ju säga att vi missade en hel del av själva festivalen när vi bara hängde på Gylle Prag och Zoo men ändå.
Sen blev jag full och yrade om att jag skulle vara mogen och gå hem tidigt eftersom jag skulle jobba idag. Och mycket riktigt kom jag naturligtvis sist, när alla andra redan var hemma. 
Men iallafall gick jag hit idag, som i använde apostlahästarna i hundragradig värmebölja och fastän jag var så törstig att jag vid ett tillfälle på allvar klöktes (vilket var mkt bra, för då rann det liksom till snålvatten i munnen och då slapp jag vara så torr i halsen) så överlevde jag och kom bara lite försent (jamen fem över tio, kom igen det är inte SÅ mkt försent och det är ändå aldrig några i butiken förrän minst halvtolv satteh).

Inatt kommer jag sova som en gris.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Yes, Cilan i högform, keep it up !

2008-07-25 @ 13:47:16
URL: http://stefanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0