Dåliga morgonsaker:

* Att June är så glad på morgonen. Det låter ju inte klokt, men om man själv är sur är det mkt svårt att pedagogiskt (pedagogiskt är ju svårt för mig en solig och jävvligt uppåt dag också förstås) svara på frågor om varför Britta Katt bajsar i en låda, varför det är lördag, vad noll betyder och så.
* Kaffebönespill på golvet som jag oundvikligen trampar i så jag blir helt smulig, oftast bara under en fot.
* Välling i kaffetratten.
* Kaviarknäckemackor! Amäh allvar, förlåt alla biafrabarn men kaviar är för fan så mindre gott så det kryllar sig inuti när jag tänker på det.

Sen finns det ju bra saker också:
* Att June är så glad på morgnarna, för tänk om vi båda tjurat på det här viset. Ååh vajobbigt!
* Det finns kaffe.
* Barnprogram som gör att jag kan surfa en skvätt, eller läsa eller iallafall bajsa ifred.
* När man vaknar till moln men inser att det kanske spricker upp. Åh jag hoppas det spricker upp.
* Inget Junekiss i sängen, och inga ångestdrömrufsiga lakan hos mig = bra natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0