Mitt nya (gamla)

är att städa. Varenda dag städar jag, skåpen är neat (hm, den som varit i huset skulle hålla med mig nu), jag diskar, plockar, viker, bäddar, duttar doftande olja här och där. Och funderar på att baka.
Vilket är märkligt, för jag tror jag mår bra? Det är kanske pms.

Är det inte Judge Judy idag? Och Dr Phil?
Nu är det jag som dricker kaffe och äter vetebröst. Det där är en liten hommage till herr Freud, antar jag. Det är iallafall det ordet som kommer ut hela tiden.

Och så undrar jag när jag ska få bajsa, det hade suttit som en smäck nu.

Kommentarer
Postat av: Drottningen

Judy visas varenda natt framåt morgonkvisten, flera avsnitt i rad, om man nu står ut så länge

2008-01-03 @ 19:35:19
URL: http://drottningsylt.scriptorium.se/
Postat av: M

Huuurra! Det är bra med städning, you're back!

2008-01-03 @ 21:55:21
Postat av: cilanpilan

Judy klarar man bara en om dagen, tror jag.

Och ja, städning ÄR kanske bra? :)

2008-01-03 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0