Jag fryyyyser

för jag är så trött. Vi var hemma vid 2, tror jag. Och jag var tvungen att prata med min fina klarai och lite med S, som flyttar till Stockholm idag och det gör så ont.
Jag ska till jobbet, och jag är ledsen men jag kommer eventuellt att skylla på någon sjukdom eller så. Jag vill inte introduceras i den jävla cv'n, jag vill inte sitta där och hellre jobbar jag inte där alls.

Det var en mycket mycket mycket trevlig middag igår, och jag älskar tammejfan kvinnor. Eller jag vet inte, men dels är vi fyra helt goda och nära vänner tots att vi ju inte känt varandra så länge, dels är det så spännande med kvinnor - det händer så mycket. Och i våra liv (nåja, inte mitt nu längre) händer det stora saker: flyttar, sjuka pappor, 30-årskriser och avslutade utbildningar.

Jag måste sminka mig nu innan jag somnar, men jag kommer fortsätta tänka på det här hela dagen.

Kommentarer
Postat av: M

Kräksjuka är en ganska bra fejksjukdom för övrigt :)

2008-01-23 @ 10:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0