Jag försov mig

imorse, och tänkte gå till uni vid 10. Men så badade jag till 10.15 så nu tänker jag att jag kan städa istället. Måste bara hitta bra städmusik, och det kan ju ta tid.
Dessutom funderar jag på tema till min 31-årsfest.
Och ovanpå detta hittar jag hela tiden svinbra musik som jag behöver lyssna klart på. På min topp 5 just nu: Beautiful girl med INXS, Lenny Kravitz I'll be waiting och Reamonns Supergirl. 
Det där var ju bara tre iofs.

Vad vad vad ska jag ha på mig lördag? Jag fattar inte, plötsligt har det blivit så sjukt viktigt att jag är helt snyggare än nånsin innan? 

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 11:01:48
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0