Inte på en sisådär

tio år innan har det hänt att det skickats så många anonyma sms till mig. Det är inget snusk eller så, det är mest såhär liksom vitsar och enstaka ord. Jag kollar på eniro och hitta.se men numren är hemliga. Ja, i plural.
Mycket märkligt.

Jag och June som skulle gå till ica och köpa jäst och mjölk. Nu badar hon. Nåja, hellre det än detta eviga tv-tittande. 

Jag är på väg in i tråbubblan så jag vet inte, jag diskar väl. Jag borde skaffa en hemtelefon, då kunde jag ringt runt till folk och pratat och pratat och pratat.

För övrigt har jag en gravidtunika på mig, men är fast besluten att låtsas som om det inte syns. Alltså att det är en mammatröja. För den är svinsnygg.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jag använder flera gravidtröjor jag också, mycket för att de är snygga, men fanimej mest för att de hjälper till att dölja fläskmagen lite! Men om ett halvår du, då jävlar är jag snygg och kan ha dem bara för att de ÄR snygga ;)

2008-01-04 @ 16:47:29
URL: http://adiemus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0