Innan S åkte på

kollektivmiddag sa jag till henne att det kommer kännas helt bra ikväll. Där.

Jag är hemma nu (ja, det är så fånigt, vad är UPP med folk och deras sovvanor?) och jag hade tänkt ha ett Samtal men allt det där. Allt det där rann av mig när han kom ner och öppnade med det största leendet jag sett. Och sen sa han men vad snygg du är idag och sen var det så. Precis som vanligt, fast bara lite bättre.

För övrigt såg vi en fil som jag sjävklart glömt vad heter, med Joaquin Phoenix (är det ens möjligt att vara så jävla snygg?) och Mark Wahlberg (jag envisas med att kalla honom Marky Mark och att uppfordra honom att visa kuken. Jag är 31 om några veckor, ja) och det handlade om att en var polis och en var klubbägare och äh jag vet inte. Den var bra. Förresten var Eva Mendez också med, och nu är hon och jag ihop.

Kommentarer
Postat av: Magnificus

Både Eva och Phoenix är ju toksnygga!

2008-01-29 @ 17:35:27
Postat av: cilanpilan

I know! Mmmm

2008-01-30 @ 19:55:41
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0