Hu, halvryslig dag

har det varit på Wienergatan. Jag har fettpanik (hur FAN kan jag ha det?!), har moffat i mig kladdkaka, har en världsfin vän som flyttar till Sthlm idag, en världsfin vän som är ledsen down under, ett barn som blir vuxenledset när jag hämtar henne på dagis. Och en F som jag liksom aldrig hinner träffa (jag hinner, han hinner ibland och jag gör allt ALLT jag kan för att inte vara needy vilket inte är så lätt).

Så till middag blev det våfflor med glass till lilla barnet, nyttomat till mig, inga cigg för att göra Junisen till viljes och sen lång diskning av henne (vilket resulterat i att jag druckit lite diskmedel och harklar mig hela tiden så det liksom känns som bubblor i halsen) och tidningsläsande av mig.
Så det är bättre nu, fast jag fick gråta en del först.
Och idag är första gången jag saknat att köra till Allerum, och att liksom vara två om Junisen.

Kommentarer
Postat av: M

Skickar en stor kram!

2008-01-23 @ 20:39:13
Postat av: cilanpilan

Tack. :)

2008-01-23 @ 21:21:56
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Kina

Åh vännen. Tänker på dig!

2008-01-24 @ 09:25:53
Postat av: K

Åh. Vilken skitdag. Hoppas det känns bättre snart min fina fina vän! Och det är inte konstigt att tänka o sakna Alleum.

2008-01-24 @ 12:52:17
Postat av: cilanpilan

Ja, det känns bättre snart. Det ordnar sig. :) Tack, söta ni.

2008-01-24 @ 13:12:37
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: K

Det här är nytt för mig att även om man är så jävla ledsen att man nästan dör så kan man oftast tänka att det här är himskt och så vänder och vrider man på det men man VET att det går över. Situationen kanske består men hopplösheten och gråtet går över. Då kan man lugnt snyfta vidare. Ja du fattar.

2008-01-24 @ 14:15:13
Postat av: cilanpilan

Ja, precis så. Ledsen är inget farligt.

2008-01-24 @ 23:16:40
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0