Fördelen

med hysterisk pigghet (det må vara hänt att det inte är ett ord, pigghet men så stäm mig då) är att det liksom blir såhär att det diskas och dammsugs (nåja, jag planerar att dammsuga iallafal nån gång runt 8), duschas, viks kläder och blablabla helt tidigt på morgonen.
Nackdelen är att allt det där blir gjort och sen händer inget mer på resten av dagen.
Hysteriskt pigg blir jag av nattvak, att vandra omkring och av att vakna sjutusen gånger av att katten Britta river mig i pannan, på benen, biter i fötterna och blablabla. Vafan är hon så pigg om nätterna för? Och orka försöka vända dygnsrytmen för en kattbebis? Lägg av, jag försökte nån gång med June med alldeles uteblivet resultat.

Jag ska duscha nu, och än en gång längta efter riktiga rakblad. Bic kan dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig en TREVLIG LÖRDAG!

2008-01-05 @ 08:03:11
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Detsama, detsamma! :)

Jag ska dammsuga och sen ska vi gå ut i kylan, jag och June. Det ska bli en mkt bra dag.

2008-01-05 @ 09:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0