Fikadagar

är bra dagar.

Först promenad till stan och där långfika med L, följt av promenad hem och mer fika plus lunch här hemma. När jag skjutsat hem L fikade jag med J från klassen och sa alldeles för mycket om F till henne (hon känner honom helt bra), men jag tänker att vafan, han måste ju ha fattat att jag är rätt in to him liksom.

Det har fixat sig så jag kan börja läsa socialrätt på fredag, och imorgon får jag veta om jag ska behöver skriva omtenta eller inte. Hoppas INTE.

I övrigt har det inhandlats ljuvlig blus idag (för L's pengar förvisso) och på fredag är det jag som köper klänning. Kanske. I storlek 34, mind me.
Nu ska jag byta om och gå en runda. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Storlek 34? Oh yeah! I wish*garvar*

2008-01-15 @ 21:35:47
Postat av: cilanpilan

Det är galet. Galet!

2008-01-15 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0