En dag som den här


är dessa mina bästa vänner: 

Eftersom vi varit uppe sen halvfem har jag hunnit göra alla hausfraugrejer, och nu får vi ge upp. Vi får trotsa kylehelvetet och gå ut. Höjdpunkten kommer bli 1. lördagsgodiset vi ska köpa och 2. att gunga.

Och ikväll ska vi äta kyckling med tzatziki har jag bestämt. Och bulgur elle rmatvete eller vafansomhelst.

Jag är så trött, och senare ska jag blogga om hur det kanske inte alls blev som jag hade tänkt mig och vilken dålig jävla morsa jag är.

Kommentarer
Postat av: M

Du är min morsa-förebild så dålig- nix. Och åldersnoja har väl typ alla? Men det brukar gå över :)

2008-01-05 @ 15:09:54
Postat av: cilanpilan

Men gulle gulle!
Tack, min dag är ljusare nu. :)

2008-01-05 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0