Eller nej

jag fönar håret då, men sen SKA jag sova.

Om jag inte ska diska först och sen gå och köpa mjölk?

Och nu är det Apologize på tv, och det är konstigt med den låten, för den är liksom min och klaras, men också min och han killen som behandlade mig som sin mamma, han med spaghettibenen; J.
 
Och det här var inte vad jag ville: jag är svartsjuk. VaFAN är jag det för? Eller liksom, inte galet sotis men tillräckligt för att det ska störa mig som fan.
Och förresten är det sjukt att vara svartsjuk, han är helt söt och säger och skriver saker som gör att jag fattar att han gillar mig. Jag är fan damaged goods när det kommer till att lita på sånt här, jag är så paranoid att jag tror att han skriver och säger så för att komma till. Isåfall grabben, anstränger du dig i onödan. Han hade bara behövt visa gropen mellan nyckelbenen så hade jag ramlat omkull. Hehehe.

Sova verkar vara en god idé. Britta håller alldeles uppenbart med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0