Dissad

trodde jag iallafall att jag var. Han bara, på msn: åh vad det drar ut på tiden och jag ska tvätta imorgon och blablabla. Så till slut fick jag skriva: så vad är det du säger, att du inte kommer? (jag morrade lite när jag skrev det)
Han: Nejnej, jag kommer, jag ska snart gå och blablabla.

Det är nog fan säkrast det skrev jag inte. Men jag tänkte det.

För övrigt borde jag nog ätit lite mer idag. Alternativt gjort av med färre kalorier, jag är så trött så huvudet slokar som en jävla tulpan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tala om att hålla dig på halster, så där skriver man bara om man inte är riktigt 100, ser fram emot fler uppdateringar senare....

2008-01-12 @ 00:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0