Det blev ju

hur bra som helst, hela planeringstjofräset.
När June vilat på soffan en stund ville hon dagis och var helt pigg och allt. Så dagis, upprop, frisörbesök (fy fan vilken snygg frisör ovanpå allt, och hårtvättar är fanimig min fetish (fetisch?)), snabbträff med S och sen långlunch med F som pussade mig mitt i stan (alltså skit i syftningsfelet, vi var på stan alltså) med prat. Prat! Jag har saknat att prata bara liksom skit om folk och skola och Filmen G och brännvinsost och så.
Och efter det Willys med fina Junisen (som iofs verkar på väg att bli sjuk nu eller om hon är trött efter att ha sovit mellan 22 och 05 inatt) och chips, gardinstänger, filmjölk och äpplen. Det gäller att ha sina prioriteringar rätt.


Nu är jag brunhårig och när snyggfrisören stajlat det sa jag Vidal Sasson (men ÅH, sasoon, sason?) och han utbrast: jag vill ta en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0