Det är knark

i maten, det är ju uppenbart. Jag är så trött så jag somnar när som helst. Och innan idag somnade jag lite i badet (eller ja, jag blundade och plötsligt fattade jag att jag drömde).

Jag och June har varit hos S och Texas Harry Kanin idag och ätit smörgåstårta. Det var gott, men natuuuurligtvis fick jag ont i magen. Fast vi ska ut och gå med Maja Hund om en stund, då brukar det bli bättre.

För övrigt känns allt med F avlägset som fan. Det är en vecka sen vi sågs, och även om vi hörs varje dag så är det liksom rätt så sporadiskt, lite prat här och lite där. Kanske ska vi luncha imorgon, eller så blir det inte så.
Hur som helst undrar jag om det är det här jag vill ha? Typ nej. Och det tycker jag är synd, för jag vill ju ha honom rätt mycket.

Nåväl, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: vajlan

vad VILL du ha då? och har du deserterat lunar helt eller?

2008-01-18 @ 19:40:10
Postat av: cilanpilan

Okej, nu kommer det. Here goes: Honom. Jag vill ha honom. Fast då vill jag ju HA honom, som i att vi ses. Ja, jag har nog det, deserterat.
Jag kommer få ny bloggadress va? Jag tror jag slutade logga in efter att du skrev att du skulle skita i det också. :)

2008-01-18 @ 19:54:19
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0