BreeMonica

har flyttat in i mitt huvud och mitt linneskåp är så välordnat att det fan nästan är pinsamt. Det stör mig att Junes handdukar är så färgglada. Antingen, eller. Litegrann.

Jag är hungrig men vill bara ha keso. Ingen jävla korv och ingen jävla kalkonsalami och inga ägg och usch.

Jane Eyre bara: hej, jag älskar dig som fan och nu har jag bröllopskläder på mig och hej prästafan nu gör vi det här. Och DÅ, mitt i kyrkan, säger hennes man att ojsan, jag har visst en fru som är litta tossig, förlåt. 
Jane bara: mäh vafan ska jag bo här i bröllopssviten ensam? Och han bara: Ja, alla får gå för nu ska jag kamma till lilla frugan hejdå. Och sen, sen mitt i natten ångrar han sig och bara: Skitisamma, vi reser bort för du har ändå inte nån som bryr sig.
Wow, män alltså. Män.

Kommentarer
Postat av: -Maria N-

Hej Cilia! Vilket tempo du håller *s* Jag är precis andfådd nu, ju ;)

2008-01-03 @ 23:21:53
URL: http://blogg.passagen.se/maria-n
Postat av: cilanpilan

Hahaha, jag har varit mkt uttråkad idag. :)

2008-01-03 @ 23:52:20
Postat av: cruella

Jag kom in mitt i och fattade inte ett jota av vad jag såg. Maken: Ser du på Jane Eyre? Jag: Nej, det är inte Jane Eyre, hon heter Elliot. Maken: Det är det visst. Jag: Visst inte. Maken: MEN JAG SÅG JU BÖRJAN. Jag: Hmpf.

Tio minuter från slutet kände jag igen mig. Ja, jag har läst boken.

2008-01-04 @ 09:52:06
Postat av: Tesse

Meh läs boken!! Han älskar ju Jane Eyre till döds och lurades att gifta sig med elaka galningen...
Och han väntade inte till kvällen med att gå till Jane, och han försökte med massiv övertalning, för han var desperat att behålla henne,o ch för att han brydde sig om henne för efter den skandalen hur skulle hon klara sig för hon "hade" ju faktiskt inga släktingar.

2008-01-04 @ 17:39:53
Postat av: cilanpilan

Tesse - Det är uppenbart att du inte sett filmen med en bitterfittas ögon. Uppenbart.

2008-01-04 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0