Vad äcklig han är,

så säger Stina (?) om den förtrollade prinsen i Saltkråkanfilmen vi ser nu. Ja-a. Det ligger ju så att säga i grodors natur att vara det. Lite äckliga. Precis som diken på Planteringen undantagslöst är äckliga och fulla av godispapper, blöjor, någons kvarglömda trosor, döda fåglar, resväskor och fula skor. Och trafiken, det är trafik överjävlaallt, helajävlatiden.
Plantan ÄR hemma för mig, men jag blir ledsen av hur här ser ut.

För övrigt är jag det tröttaste jag någonsin varit idag. Konstigt, för SÅ lite har jag inte sovit.

När någon säger såhär till mig: Ni stod där vid bryggan och såg ut som vackert väder. Då kommer jag inte säga att vi får väl se, då ska jag säga ja tack.
Fast hela Tjorvenfilem ser ut som Stenmark och jag fnissar åt allt, för jag tror de är ironiska. Och Jun ehojtar med jämna mellanrum: Det är inte OLIT MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom städar o resnar här hela tiden men eftersom det stormat 49 (!!!!!!!!!!!!!) av 60 dagar i skånde så flyger ju bara skitet runt=( Plantan har INTE varit så här skitigt alltid,lovar=)

2008-03-01 @ 10:58:37
Postat av: cilanpilan

Vabra! Då skiter jag i skräpet och återgår till att reta mig på trafiken nu då. ;)

2008-03-01 @ 14:02:49
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0