Smoothie och äggmacka

med saltgurka på = lunch.
Jag har varit i skolan och lyssnat på förvaltningsrättsföreläsning och trots det komaframkallande namnet var det en rolig föreläsning. Eller rolig, nu tog jag i så det kom en klick bajs i brallan nästan.Men intressant. Och nyttig, mest det.

Jag har 31-årsfödelsedagsångest, jag har ångest för nu tror jag att jag ska vara singel för evigt eftersom jag är helt skadad och bara visst vi kan ligga (sen gör jag iofs inte ens det) men tro inget, tro absolut inget (om du inte tänker vara dum mot mig, då kan jag gärna falla som en fura tacksåmycket).

Jag börjar få ont i halsen nu. Så nu har jag snornäsa och lite halsont, vabra det ska bli att bli sjuk till helgen när vi ska till pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0