Recap?

Lyssna nu, att män tammejfan inte är kloka.
Jag orkar inte förklara egentligen. Bara detta: V vill bli bjuden på middag (V som inte gav mig jobbtider när jag inte ville knulla, DEN V!), J med cepebenen dyker upp på mitt jobb TROTS att jag iggat hans senaste fem sms. F som vill recappa det han sa i torsdags och sen blir SUR när jag säger vad jag tycker om det och om honom.

Imorgon får jag pengar. Då ska jag betala varenda liten fesen räkning och sen ska jag köpa nåt jävligt sexigt att ha på mig när jag inte går ut.
Nya underkläder ska jag köpa. Just det.

Kommentarer
Postat av: K

Lyssna att jag på allvar blir förbannad på att han dyker upp på jobbet. Det är fan inte ok! Absolut inte och det måste han fatta.

2008-03-07 @ 14:37:41
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0