Morgonmotionen

sträckte sig från glada skutt nerför trappan (det bränner kalorier att skutta. Och att frysa. Det är inte sjukt att tänka så nääärå), bort till sophuset. Jag fattar inte varför jag alltid måste balansera så jävla mycket skit på vägen dit för övrigt? Tusen påsar med olika plast, metaller, papper som man kan bläddra i, papper som nog är kartonger, glödlampor i särskilda papperspåsar, batterier, schampooflaskor (ska de sorteras eller inte)?
Nåja, när jag sorterat allt ringde telefonen och nu har jag bråttom så innitahelvete, för jag ska jobba. På Fredriksdal.

Och först MÅSTE jag duscha, för håret är faktiskt fett på allvar.

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt att motionera på morgonkvisten :D

2008-02-18 @ 09:20:52
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: cilanpilan

Ja, eller att försöka åtminstone. Jag skuttade faktiskt tillbaka från sophuset också, säkert 25 meter. Hehe.

2008-02-18 @ 09:31:46
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0