Mäh fy fan vad bortgjord

jag är (nu är det frestande att skriva igen).
 Jo, för att behålla min sinnesfrid raderade jag F både från mobilen och msn (det skrev jag förresten innan tror jag). Det gjorde jag för att sluta obsessa över att han inte svarar på sms och skit, och för att sluta vara ett argt sajko.
Iallafall, det har visat sig att det var en svinsmart drag, jag har känt mig helt världsbäst och lugn och han har skrivit tillmig, jag har svarat och sen låtit det bero.
Till sidag, när jag av nån anledning fick för mig att jag skulle lägga till honom på msn för att kolla nåt. Så det gjorde jag. Sen tog jag bort honom, sen la jag till honom igen lite senare, och tog bort. Varpå han frågade: vad gör du så fär? Jag bara: Ha? Vaddå?

Då visade det sig att han SER när jag tar bort honom.
Hahaha fy fan vad pinsamt, jag blev så generad att ansiktet liksom smälte och droppade ner i tangentbordet.
Jag fick fessa upp och berätta att jag gjort så eftersom jag annars gick bananas här hemma, och att det bara var för att inte vara ett sånt jäla sajko.

Nu ska jag sova, skit i csi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0