Jag hade en vidrig

dröm inatt; jag drömde att jag drev en slags socionomverksamhet vid sidan om skolan. Jag surfade på nätet, och hittade jag någon som verkade i behov av hjälp (hybris, anyone?) så fick denne komma hem till mig och så fixade jag det (haha, ja det är sant). Iallafall var det en gubbe hemma hos mig som var typ en fullgubbe och som var helt ful och äcklig och jävlig. Jag förstod i drömmen att dte var ett misstag att hjälpa honom, men att jag skulle göra det mot min vilja, för att nu hade jag ju sagt.
Iallafall skulle jag göra nåt när han sov, med hans huvud eller axlar, jag minns inte. Jag satte mig liksom mellan hans ben och lutade mig över honom och grejade, och då såg jag att han fick stånd. När han fick det knep han åt kring mig och liksom spände benen och juckade ett par gånger och jag tänkte hansover hansover, detäringenfara, hansover. Och då vaknade han och sa: Se vad du gör med mig. Och jag sa, jaha, ojdå då går jag ut en stund (för det var viktigt att vara professionell). Jag gick in  i Junes rum och tog jag mig för kinderna och gungade och bara vojne vad har jag gjort, hur ska jag göra NU?
Och då kom han efter med världens jävla styvekis och bara: Du vill inte suga lite?

Ryys.

Kommentarer
Postat av: Magnificus

iiiiuu! Du kommer sova gott i natt, hjärnan blev nog lite trött av allt drömmande.

2008-02-02 @ 18:09:01
Postat av: cilanpilan

Det, min vän. Får vi verkligen hoppas. :)

2008-02-02 @ 18:51:21
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: not_so_skinny_anymore

*vrålskratt*
Vad skulle Freud säga om DEN drömmen, undrar jag.

2008-02-02 @ 20:56:49
Postat av: cilanpilan

Hahaha. Det värsta är att det känns som om det hänt på riktigt, jag har haft äckelkänslor hela dagen! :D

2008-02-02 @ 21:06:30
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: M

Oh no! Fyyyy vad äckligt!

2008-02-03 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0