Jag är kär

i livet idag.
Jag har gått en världslång runda (plantan-pålsjö och så hem igen), jag har vänner som tycker om mig, en familj jag älskar och jag bor i en stad jag trivs i som fan.
Och så spelar de sjukt bra musik på mtv.

Däremot undrar jag lite över när man är ute och går i töntiga träningskläder (även om jag förstås är rätt snygg i mina) och män kör förbi och tutar eller rullar ner rutan och hojtar TJOHO. Hur är det tänkt att jag ska reagera då? Min reaktion nu är att jag ler helt brett, för snart kommer jag vara en gammal get som ingen hojtar på så det gäller att ta tillvara på objektifieringen.

Kommentarer
Postat av: K

Lyssna att jag blev avundsjuk på tjoande och hoande. Sjuka, sjuka jag. Jag saknar dig hela tiden och ja, Hbg också lite. Lite.

2008-02-05 @ 13:54:38
Postat av: M

Haha. Du har ju världens coolaste träningströja :) Och jag undrar så hur de tänker för det verkar vara ett beteende som finns överallt :)

2008-02-05 @ 14:56:55
Postat av: cilanpilan

En gång var det en som gjorde runkrörelser när han körde förbi. Ryyyys!
Jag saknar också.

2008-02-05 @ 15:20:23
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Magnificus

Jag har med råkat ut för runkhändelse.. Lifte med en kompis, saaben rullar fram och där sitter han och smeker sitt ollon som den var en söt liten mjukisdjur, creepy. Klart du ska le, lyx för dom och se en snygg brud.

2008-02-05 @ 16:57:48
Postat av: Kaptenskan

Fan... vadå vissla?? Är ju aldrig någon som visslar åt mig.. Vad är det här?

2008-02-05 @ 20:36:29
URL: http://kaptenskan.bloggagratis.se
Postat av: cruella

Min reaktion skulle nog bli att det var dags att flytta från stan till något mer civiliserat ställe;-)

2008-02-06 @ 17:02:30
Postat av: cilanpilan

Vissel och tjo måhända vara barbariskt - men det är trevligt för ens ego. Så länge de sitter kvar i bilen alltså, hade de stannat hade jag kutat.

2008-02-06 @ 20:03:55
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: not_so_skinny_anymore

Nu måste jag försvara oss män lite. Alla är faktiskt inte såna. Det finns de av oss som gärna ger kvinnor en uppskattande blick men som för övrigt håller både händer och mun i styr. Så det så.

2008-02-07 @ 09:29:08
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: cilanpilan

Nej det är klart att inte ALLA är så. Tänk bara vilken kakafoni det skulle vara om det vore så. :)

2008-02-07 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0