En låt till

sen ska jag sova. Min vän polisstudenten (ja man blir ju glad ända in i lilla själen) skickar musik som gör mig så glad. Just nu är han min favoritmsn-människa, för jag behöver bara säga att Men när får jag mer musik? och så skickar han Rilo Kiley, Hurt, Kravitz och Paolo Nutini. Och Robyn och Shinedown och Takida. 
Tusen gånger har jag lyssnat på Talking to God med Hurt.

För övrigt var det en bra jobbdag. Minus att i slutet av dagen trodde V (som jag varit trevlig mot och inget mer) att vi typ skulle vara nakna nästa onsdag och innan dess äta middag och så.
Jag fattar inte, en tror att man är ihop efter att man sagt hej, en annan bara: JAG. ÄR. INTE. KÄR. Men jag gillar dig, du är rolig och vi ska fortsätta ses (jamen jag fattar väl för fan också att det betyder EXAKT det jag tänkt hela tiden: det här var väl fint och bra, det här gör vi tills vi tröttnar. Well, jag tröttnade efter kär-pratet. Jävla idiot, jag är mkt bitter) (nej jag menar INTE bitter hehehehe)

Enigmor med för stora huvuden. Det är så män är.
Fast det skiter ju jag i, som har en helt snygg säng och en jävligt bra bok och kanske ett päron att tugga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0