Alltså, saken är den

att jag känner att jag kommer behöva tala om för F att vi inte ska ses mer. Frågan är bara om det är ett samtal som lämpar sig för msn (för det är ju inte the drama direkt) eller om jag ska tvingas ringa honom (vi rings liksom inte utan sms:ar och msn:ar). Att säga det till honom när vi ses går inte, eftersom vi då får hålla på såhär till typ.. maj?
Igår sms:ade jag det här: "Waddap? Ska vi ses ikväll?" och på det svarade han typ att han höll på att blåsa datorn. Hahahaha, ja herregud.
Idag på msn:
cilia: Jodåsattteeh. Ska vi äta lurre?
Lill-F: najdå  jag skall träna snart o sen hem o fixa sen iväg o jobba :)
cilia: Där ser man.

Jag tror det är called för med en msn-diss.

På mtv just nu: top 10 @ 10 - Dans. Fy fan vilken bra musik - och folk som dansar breakdance och grejer (jag minns när det var sjukt inne med det och ryktet gick att om man snurrade liksom på huvet sådär så skulle håret vridas av och aldrig mer växa ut).

Kommentarer
Postat av: Brainy

Ahaaa...? Är det det jag har gjort? Breakdansat, alltså.

2008-02-13 @ 13:46:20
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: K

Hybris. Män. Skit.
That´s it.

2008-02-13 @ 13:46:30
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: Therese

Behöver du ens säga något då? Han verkar ju uppenbarligen redan ha gjort sitt val så..

2008-02-13 @ 13:54:50
Postat av: Helena

Jamen vafan, han smådissar ju hela tiden, den tönten - då är det helt och hållet tillåtet att totaldissa via msn.
F,ö så kan du få Jesusmorsan alldeles gratis, slit henne med hälsan och begrav henne sedan med huvet nedåt på ett ställe djupt inne i skogen.

2008-02-13 @ 14:06:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: cilanpilan

Lyssna, at om han hade gjort sitt val och sen stått fö rdet. Då hade han gett fan i att höra av sig. Nu är han mer så att han säger en sakjävel och sen gör han en annan.
Smådissar är exakt rätt.

Och det spelar väl för fan ingen roll om han gjort sitt val, jag kan väl få säga vad jag vill om saken ändå?

2008-02-13 @ 14:16:34
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: vajlet

självklart kan det vara skönt att säga vad du vill, men vore det inte ÄNNU skönare att klara av att låtsas som han inte finns alls- eller inte finns i landet eller nåbar på mobil och msn- ett tag? visst, det är spel, men so what? ibland är det bra gott och om inte annat kan det få honom att vakna lite.. du kanske blivit för .. tillgänglig? fast en sån kille som går igång på otillgänglighet, en sån vill du väl ändå inte ha..? kram hursomhelst!

du ska förresten ha nån som uppskattar dig för att du är både rolig och snygg! för att du är du.

2008-02-13 @ 18:50:23
Postat av: Therese

Självklart må du säga vad du vill, det var inte så jag mena. Utan jag va nog mer inne på Vajlets linje där. ..även om man kanske må ha varit tankeläsare för att ha listat ut det ;)

2008-02-13 @ 19:40:28
Postat av: cilanpilan

Hörrni, jag snäser och det är inte meningen. Det här påverkar mig mer än jag tror, antar jag.
Såhär har jag insett att det är: JAG går igång på det här. Vafan, det var EXAKT samma med J, jag jagade som en jväla idiot och sen blev det vi och då bara Nej fyfan (ja efter tio år alltså, men ändå).

Jag tror du har rätt, Vajlan. Det bästa vore att bara skita i det. Samtidigt känner jag nånstans helt starkt att det är viktigt för mig att avsluta på riktigt.
Jag får se hur jag gör.

2008-02-13 @ 20:41:58
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0