Ah, tulpaner!

Har jag köpt. Till mig själv.
Det är fan inte ett dugg tragiskt att köpa blommor till sig själv. Nejdusåatteeh.

För övrigt har jag till June köpt trosor, hårsnoddar och en ask hjärtformad choklad. Utöver då att jag betalat hyran och så, vilket ju är den bästa presenten kan jag tycka.

Pap kommer hit och jag behöver VERKLIGEN städa toaletten (jag är mkt känslig för damm på toan, det är så jävla vidrigt) och moppa golvet men nu verkar det som om jag ska somna istället.
Detta ska hända innan pappabesök:
* toastäd
* benrakning
* promenad för att hämta fisjune

Detta kommer hända: jag somnar och vaknar vid kvart i tolv och får köra och hämta June som blir skitarg för att vi inte ska gå hem.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är sambo och får köpa mina jävla tulpaner själv, det är ju ganska tragiskt det med. Men mest tragiskt är att jag VARENDA jävla gång jag träffar nån lyckas hitta just den som inte är kapabel att köpa blommor.

2008-02-14 @ 15:49:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/309
Postat av: Jossan

Haha, du skulle DÖ om du tvingades till ett besök på vår toalett!

2008-02-14 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0