Reklam på Cartoon Network

alltså allvar, är det meningen att de ska sälja nåt? Allt som hon den knarkspeedade (är det samma sak kankse? Knarkspeedad är kanske ungefär som salsasås?) säger får mig att vilja hoppa in i tv:n, dropkicka reklamproducenten och slita struphuvudet ur halsen på henne. Vilket förvisso kan tyckas vara en viss överreaktion. Men då är det två veckor sen T åkte och jag är gravid. Alla gravida vet vad jag menar.
Idag när jag körde hem från dagis satt jag och dagdrömde och då sa min fantasi till mig att en saabs dragkrok såg ut precis som en kuk. Och sen var det så, jag såg dragkorkskukar överallt.

Jamen, kolla själv då. De ser faktiskt lite ut som kukar. Rätt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0