Det är den 11

och kanske kaaanske är det bara runt 7 dagar till min baby kommer hem. Det här med att vara iväg en månad är inte mitt bästa. Det är andra gången och nej. Nejnejnejnejnej. Hade jag velat vara gift med nån som var borta 99% av tiden skulle jag letat upp antingen en a. sjöman eller b. företagsmagnat.
Nu gjorde jag inte det, för det vill jag inte.

För övrigt har jag letat upp vad jag tror är en för dagen oförnedrande outfit. Jamen sluta, jag ska visa brösten för herr doktor, då vill jag ha rena underkläder och kläder som liksom inte blir helt konstiga när man tar av hälften.
Och igår förresten, så när jag skulle bada (i kokande hett vatten helst, fy SATAN vad jag har börjat frysa), så skulle jag vara modig och känna efter knölen (och knölar och knutor och utbuktningar på folk och mig själv, det är det äckligaste jag vet. Jag bajsa hellr emig själv i handen än känner på främmande knutor) och då var den BORTA! Och sen kände jag nånting och bara Mäh GUD, det är ju en MUSKEL? Vafan gör jag nu, ringer jag och säger att hähä, jag hittade en muskel och de är ju inte cancer va.

Fast sen när jag inte frös längre så hittade jag den rätta knölen igen.

Kommentarer
Postat av: helelen

Hoppas att det går bra idag! Vet du, om det ÄR en muskel du hittat, en liten, liten muskel i ena bröstet, så kommer farbror döktorn inte att bry sig om huruvida dina underkläder är förnedrande eller inte. Han kommer att vara upptagen av att vara förbryllad! ;)



Tänker på dig vid 11-tiden!



Du, förresten så finns det en tråd till dig på OÄF m start kl 6.55 om du inte sett den.

2008-12-11 @ 08:26:55
Postat av: Stina

2008-12-11 @ 09:28:01
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg
Postat av: Stina

Håller tummarna för dig idag.

2008-12-11 @ 09:28:18
URL: http://stajns.blogg.se/viktblogg
Postat av: Pernilla_utan_rövare

Håller tummar å tår för dig! Kram!

2008-12-11 @ 10:41:56
Postat av: c.

Tack för tummarna. Nu skulle jag gjort ett litet hjärta men fan vet hur man gör såatteh.

2008-12-11 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0